Anasayfa | Looking for something? Sign In | New here? Sign Up | Log out

07 Ağustos 2011

Eski bakan Sami Güçlü, kaza geçirdi – Son dakika haberleri

/ On : 22:12/ Blog sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz. Okumakta olduğunuz yazı hakkında yorum yapmak isterseniz veya daha fazla bilgi almak isterseniz aşağıdaki YORUM GÖNDER bölümünden bize ulaşabilirsiniz.
Eski Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Sami Güçlü, Sakarya’da kendi kullandığı otomobille, minibüse arkadan çarptı, hafif şekilde yaralandı. Ambulansla hastaneye kaldırılan eski bakan, kontrolleri yapıldıktan sonra taburcu edildi.

Bakan Güçlü, kullandığı 34 TU 351 otomobil ile Yenisakarya Caddesi D-100 bağlantı kavşağında önünde giden Serkan Güven’in kullandığı 54 M 0242 plakalı yolcu minibüsüne arkadan çarptı. Çarpmanın şiddetiyle boynunda ezik oluşan Güçlü, olay yerine çağrılan ambulansla Toyotasa Acil Yardım ve Travmatoloji Hastanesi’ne kaldırıldı.

Hastanede röntgeni çekilen Güçlü, bir saate yakın müşahede altında tutuldu. Sakarya Valisi Mustafa Büyük, AK Parti Sakarya Milletvekili Ayhan Sefer Üstün ve Sakarya Emniyet Müdürü Ali Bilkay hastaneye gelerek Güçlü’ye geçmiş olsun dileklerini iletti.

Hastanedeki kontrolleri tamamlandıktan sonra taburcu edilen Güçlü, Ankara’ya giderken ufak bir kaza geçirdiğini söyledi. Önemli bir sorunu olmadığını kaydeden Güçlü, “Kocaali’nde kalıyordum, Ankara’ya giderken Vali Bey’e ve Ayhan Bey’e haber etmeden gidiyordum. Ufak bir kaza beni buna mecbur etti, kendilerini buraya getirmek zorunda kaldım. Önemli bir sorun yok, Allah’a şükür. Otomobili ben kullanıyordum, iyi bir şoför olmadığım anlaşılıyor.” dedi.

0 yorum:

Yorum Gönder

Featured Video

Popüler Yayınlar