Anasayfa | Looking for something? Sign In | New here? Sign Up | Log out

09 Şubat 2011

Mete Faydası Yoktur Gözlerindeki Yaşın

/ On : 04:04/ Blog sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz. Okumakta olduğunuz yazı hakkında yorum yapmak isterseniz veya daha fazla bilgi almak isterseniz aşağıdaki YORUM GÖNDER bölümünden bize ulaşabilirsiniz.

Mete’nin heyecanla beklediği müzik yarışması geldi çattı. Necati’den sonra sahneye Mete ve ekibi çıktı. Aldığı derslerinde faydasını göre Mete şarkıyı müthiş söyledi, gitarı ise harika çaldı. Kendisini seven sevmeyen tüm izleyicileri coşturan Mete bununda verdiği heyecanla daha çok coştu ve coşturdu. İzleyicileri gören Necatinin ağzı bir karış açık kaldı. Şaşkınlığını gizlemekte zorlandı. Mete grubuyla iyi bir iş çıkarmıştı.
Sıra sonuçların açıklanmasına gelmişti. Mete ve grubu yarışmayı kazanmış ve liseler arası müzik yarışmasında mete ve grubu okulu temsil hakkını elde etmişti. Yalnız Necati yarışmayı kaybetme ihtimaline karşı elinde bir koz olarak bulundurduğu Metenin okul dışından bir hocayla çalışmış olmasını müdüre ve tüm seyircilere bildirdi. Metenin gözleri dolmuştu sanki “Yüzdüm yüzdüm kuyruğuna geldim şimdi bu olur mu be” diyordu. Müdür galibi değiştirmiş ve Necatileri birinci ilan etmişti. Necati ve ekibi sevinirken güzel İnci hoca konuşmaya başladı “Necati’nin tüm söyledikleri doğru fakat ufak bir detay var, ben sizin okulunuzun öğretmeniyim işte bu mahkeme sonucunun belgesi, mahkeme beni haklı bulmuş ve okuldan ilişkimin kesilmesine izin vermiyor. Dolayısıyla ben bu okulun bir öğretmeniyim ve Mete ile ekibi kurallara uygun olarak müzik elemelerine hazırlandı
Müdür kararı tekrar değiştirerek hak eden grubu yani Mete’nin grubunu birinci ilan etti.


2 yorum:

Adsız dedi ki...

mete kapağı koydu mete kötü söylese bile helvacı şarkısı çok ezik...

Adsız dedi ki...

huhuu kop coş bit öl arasa cnmmmmm süperrrrrrrrrr

Yorum Gönder

Featured Video

Popüler Yayınlar