Anasayfa | Looking for something? Sign In | New here? Sign Up | Log out

11 Şubat 2011

Soner Sarıkabadayı Seveni Arıyorum dinle 2011

/ On : 10:58/ Blog sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz. Okumakta olduğunuz yazı hakkında yorum yapmak isterseniz veya daha fazla bilgi almak isterseniz aşağıdaki YORUM GÖNDER bölümünden bize ulaşabilirsiniz.
Soner Sarıkabadayı 2011 albüm dinle, Soner Sarıkabadayı albüm dinle, Soner Sarıkabadayı dinle, Soner Sarıkabadayı parçaları dinle, Soner Sarıkabadayı Seveni Arıyorum dinle

Gönlüm nerede olursa olsun
Kalbim kimde durursa dursun
Saygın yetmez mi bana
Sevgin içilmez mi kana kana
www.varlos.com

Seven olmasaydın, solmasaydın da
Beni sarsmasaydın, yakmasaydın
Şart mı sanki, başa kakmasaydın

Seveni arıyorum, gören söylesin
Gidene yanıyorum, gelen gitmesin
Aşkı tanıyorum, uzak durmasın
Ele kanıyorum, tuzak kurmasın

Söz & Müzik : Soner Sarıkabadayı



Videoyu aşağıdan izleyebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Featured Video

Popüler Yayınlar